Förrådsstädning kl 22 på en lördag

Efter att ha städat i ungefär 2 timmar åkte jag och jobbade. Herregud va mycket folk det var!! Långa köer hela tiden och alla storhandlade, blev helt slut!  När jag kom hem vid halv 10 var det öring och snaps som stod på menyn. Måste faktiskt erkänna att det var rätt gott (gillar inte fisk egentligen) men det kanske var för att jag var så extremt hungrig.

Efter att ha ätit gick jag och J ner till källaren, här måste det städas! Så klockan 10 rensade vi hela vårt förråd. Slängde två stora sopsäckar med kläder och en hel sopsäck med skor. Vi är nog inte som alla andra svenssons här i Sverige. Jag vet inte många som städar klockan 10 på en lördagskväll ialla fall.

I morgon ska jag jobba (igen), 10-19 men eftersom det är söndag får jag 100% OB. Blir mycket pengar det !!! :D Sen i morgonkväll kommer mina älskade (halv) syskon in till Borås! Då blir det tacos och kanske chicago som vi skulle ha spelat idag egentligen.

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0