Fredagskväll

Nu sitter jag här (igen) och läser massa bloggar. Borde egentligen städa mitt rum, är kläder över hela golvet men jag orkar inte. Jag får skylla på att mina lampor är sönder som dom faktiskt är. Hur ska detta gå ikväll, jag som är så mörkrädd.

Kanske ska lägga mig och kolla film och äta upp det godiset jag köpte på jobbet innan. Nackdelen med jobbet är att man blir så sugen, på ALLT. Godis, glass, massa frukter mm. Självklart kan man inte stå emot alla gångerna så idag köpte jag lite choklad. Min älskade choklad som jag inte ätit på jätte länge. Så jag tyckte jag var värd det men som alltid efter man köpt godis tänker man vad onödigt. Aja nu har jag iaf lite choklad i väskan som måste ätas upp annars blir det för gammalt (haha en klassiker)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0