Gårdagen

Dagen började med att jag låg och sov i sängen HELA dagen. Min kropp var helt slut, varför? Det vet jag inte antar att jag inte är riktigt 100%. Försökte planera vart vi skulle va på förfest men eftersom alla låg och sov eller inte svarade blev jag bara tokig.

Em hämtade mig vid kvart över 8 tiden och sen åkte vi bil tills halv 10 ungefär (ut till äspered, sparsör m.m) så vi blev lite stressade men tillslut var vi äntligen framme hos Kent. Satt där det vanliga goa gänget och drack. Tog nog 6 shottar allt som allt så ni förstår själva hur mycket jag kommer ihåg från kvällen :P

Drog ner till stan och jag lovar er träffade nästan alla jag känner och har känt i hela mitt liv (okey det kändes så iaf) plus att min lur ringde hela tiden! Blev rätt förvirrad eftersom jag ville pratat med alla men hann inte med.

Kvällen slutade bra och idag har jag vart sjukt bakis. Dyker bara upp mer och mer sen gårdagen, gud vad jag har skämt ut mig. Vi får skylla på alkoholen!! Men en kul kväll och jag är glad :)




Träffade Camilla (har vart kompisar sen vi var 3) det roligaste var att vi hade likadana linnen på oss. Hahah fy vad jag skrattade åt de. Sen visar det sig att man träffar folk som känner folk som man inte hade en aning om. Lilla Borås här känner alla alla :S

//Mickan

Kommentarer
Postat av: Eric i Lund

Hehe skicka fler sms på fyllan alltid roligt :)

2008-09-01 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0