God morgon

Har nästan precis vaknat, har nästan sovit 12 timmar i natt :S Så nu känner jag mig faktiskt VÄLDIGT utvilad och halsen känns faktikst mycket bättre idag. Skönt! Men vad ska man hitta på idag tro? Kan inte träffa någon eftersom det smittar fortfarande. Blir nog att städa rummet, dra upp till sjukhuset och hämta mina skor som jag äntligen har fått :D Sen vet man aldrig, kommer nog vara väldigt rastlös om några timmar.

Nu ska jag gå upp ur min varma och sköna säng och äta lite frukost.

// Mickan

Kommentarer
Postat av: Anki

Godmorgon,

Dina skor har jag hämtat.

Orkar du dammsuga kan du göra det.

Kram Mamma

2008-08-13 @ 11:31:51
URL: http://spookywoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0