Halsfluss?

I morse gick jag ner till vårdcentralen för att kolla om jag hade halsfluss. Fick först göra lite tester sedan gå upp till en läkare. Självklart fattade jag inte vad läkaren sa denna gången heller (sista jag var där fattade jag inte heller). Dom viste inte vad det var för bakterier jag hade!!! Är det inte sånt dom SKA veta?? Man går ju dit för att kolla! Men fick iaf massa skit jag ska ta nu i 10 dagar framöver. Kul!! Får inte jobba dom här dagarna som kommer heller eftersom det smittar. Ännu roligare! Sitta hemma i minst två dagar och göra vad???

Kommer nog kolla på varenda film som finns typ. Har redan sett 4 filmer på två dagar.

På måndag blir håret lååångt igen :D:D:D

Nu ska jag gå ut och smitta mamma och J, hehe :P

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0