Konstig känsla

Va inte i skolan idag eftersom jag har fått tillbaka min halsont, jobbigt!! Fick en så konstig känsla innan idag att jag aldrig kommer bli frisk, att jag kommer vara halv dålig hela tiden. Helt sjukt men nu sitter jag här med väldens förkylning och ska nog snart lägga mig och kolla på en film. 

En annan konstig känsla jag fick innan idag var att allt kommer gå åt helvete, vad? Det vet jag inte, allt bara. Skolan, jobbet allt du kan tänka dig. Vet inte varför heller får la bara vänta och se. Nått dåligt kommer ju iaf hända annars är det konstigt. 

Aja orkar inte tänka mer på de nu, ska lägga mig och kolla på någon dålig film. God natt

// Mickan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0