Krogen

Igår jobbade jag från 7 till 12 och efter att bara ha sovit i 10 timmar på två dygn var jag rätt trött. Kände inte alls för att gå ut på krogen. Men efter att ha sovit i 2 timmar var jag riktigt partysugen. Så jag, math å em drog upp till kristineberg. Sen gick vi alla tre ner till stan och möte upp L och Ems brorsa. Drog till Tonic och efter ett tag kom det lite folk från skolan. Alla ville dra upp till Trägårn så det var bara att följa med.

Riktigt kul var det, träffade jätte många gamla kompisar och gamla klasskompisar. Och om jag säger så här, jag var inte alls trött. Ville vara uppe hela natten. Drog hem till Ems brorsa på efterfest. Iofs var vi bara tre men det var roligt ändå :)

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0