Linette 18 år :)

Har precis vart nere på stan och ätit lunch. En kebabtallrik med ananas fick det bli. Som vanligt åt jag för mycket så är jätte mätt nu (måste sluta med det). Sen gick jag runt på stan och försökte hitta något att ha på mig på lördag (ska ut på krogen). Men självklart hittade jag INGET. Jag tycker inte Borås har bra shopping. Sällan jag hittar något här, jag kanske är för kräsen?

Var inne hos Limpan och hon sa att det hade kommit 40 lådor med kläder idag som skulle upp i veckan. Jiippiii. Så på torsdag eller fredag måste jag gå dit och kolla om det har kommit något snyggt :)

Idag fyller L 18 år så ett stort grattis till henne :) Efter jobbet ska vi gå ut och ta en öl och fira henne. Fast idag blir det nog bara jag och hon men man vet ju aldrig ;)

Nu ska jag fixa mig för jobbet och kvällen.

// Mickan


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0