Onsdag

Idag följde jag med Em och Math hem till Em. Hon lagade mat till oss :) Kyckling och wok blev det, jätte gott. Efter maten färgade hon håret på mig. Blev som innan typ. Äntligen säger jag bara. Var inte så länge sen jag färgade men det hade blivit så solblekt.
 

Vi ville få lite pengar så iväg med 3 sopsäckar med pant. Fick ungefär 50 kr var. M råckade skänka bort 40 kr till välgörenhet. Liten besvikelse men det gick ju till bra saker ialla fall.

Efter vi pantat ALLA burkar åkte vi ut till Almenäs. Fast det inte var så fint väder var det jätte skönt att sitta där på filten. Vi satt där i ungefär två och en halv timme och då menar jag verkligen satt (okey vi låg ner en liten stund med). Satt och prata om allt mellan himmel och jord, skönt att få prata av sig lite.

I morgon blir det att jobba 11 timmar sen ut på krogen (blir vist att gå ut tre gånger denna vecka, känns som det kommer bli dyrt :S)


//Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0