Regn

Nu har jag sovit. Snacka om att jag har vänt på dygnet totalt. Går och lägger mig vid 2 3 och går inte upp förräns vid 11 tiden. Inte bra med tanke på att skolan börjar snart. Usch skolan, känner inte alls för att gå tillbaka dit. Vet att det bara är ett år kvar. Men ett HELT år, kommer aldrig ta slut. Och vad händer sen efter skolan? Då måste man verkligen börja de "riktiga" livet. Vad vill jag göra? Jag vill så mycket och frågan är om jag kommer göra något av det. Usch det skrämmer mig lite faktiskt.

Just nu regnar det här i Borås så idag tänker inte jag lämna lägenheten. Är fortfarande väldigt slö fast jag sovit 10 timmar inatt, kanske har sovit för mycket? Som vanligt drömde jag en helt sjuk dröm. Går inte att förklara men den här drömmen slår nog alla rekord.



Nä, jag får hitta på något nu. Kanske ska kolla på en film?

Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så mycket, alla hälsar tillbaka. Jag är ganska mörbultad och sliten men försöker stå ut...Nu är den lyckliga dagen nära;)

2008-08-04 @ 19:53:45
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0