Sista veckan på sommarlovet

Nu är vi inne på sista veckan på sommarlovet och jag ska ta vara på varenda liten sekund. Jag måste säga att hittills har jag lyckats väldigt bra. Måndags gjorde jag hårförlägning (3 timmar tog det!!), blev jätte bra. Sen var det ut och gå med L, var tvungen att prata av mig lite. På kvällen drog jag hem till Math, kollade på två jätte konstiga filmer. Sov även där.

I tisdags kom Em ut och vi åkte bil nästan hela dagen. På kvällen blev det tisdagsmys hos Ems syster, jätte mysigt. Jag och Em sov över, gick upp vid 2 på onsdagen. Hade sovit bort hela dagen men det gjorde inget. Åkte hem till Äspered (hem, hehe det känns nästan som mitt tredje hem ibland :P). Lagade oss en jätte god middag sen var det bara att lägga sig framför tv och kolla film.

Nu kom jag nästan precis hem, var inte sovit hemma sen i söndags och knappt vart hemma på jag vet inte hur länge.

I morgon och på lördag blir det jobb, sen på lördagkväll ska vi vara hemma hos E å J :):):):) Längtar*

//Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0