Sjuk

I natt drömde jag att jag hade så ont i halsen att jag inte kunde äta och när jag vaknade i morse kändes halsen helt tjock. Gick till jobbet ändå, lite halsont har väl ingen dött av? Kom till jobbet satt där med lock för öronen så hörde inte vad kunderna sa typ och kallsvettades. Stog ut en halv timme sen gick jag hem.

Jag som aldrig är sjuk och så kommer de nu, varför? Jag hoppas det går över NU.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film. Hoppas att jag är frisk tills i morgon för då ska jag jobba igen.


// Mickan

Kommentarer
Postat av: Wille

Nu har jag lagt upp lite bilder från bröllopet.



mvh Wille

2008-08-11 @ 13:49:00
URL: http://bt.wilens.se/#

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0