Söndag

Yes idag var det jobb igen. En lång dag och mycket folk, är helt slut nu. Har precis ätit tacos med grannarna och nu ligger jag här och försöker att andas. Att man alltid ska äta för mycket!!


Idag har det vart regn och jag har hört att det ska regna i morgon med vilket jag tycker ska bli skönt. Är ledig och tänkte bara ligga och slappa hela dagen. Kolla film och bara ha de skönt. Iofs måste jag ner till stan. Måste köpa lypsyl mitt andra beroende (efter hårspray :P) så får se om jag går ner. Kan nog hålla mig tills på tisdag, har lite kvar :P


Äntligen börjar jag lära mig min nya mobil (som jag har glömt att nämna, har köpt en LG viewty). I början var den ganska komplicerad men nu har jag fått kläm på den och jag älskar den. Är verkligen super nöjd. Köpte den för halvapriset med :)



Vad händer mer ikväll tro? Ingen aning faktiskt. Har precis lagt mig i sängen som för övrigt känns väldigt tom. Så blir nog att ligga och glo på datorn resten av kvällen/natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0