Tokig

Jag blir tokig. Har precis stått och kollat i min garderob, jag har verkligen INGENTING att ha på mig!!!! Bara massa gamla kläder som jag egentligen kan slänga. På måndag blir det att gå till stan och köpa lite nytt tror jag. Det är tur att man kan lyssna på Korn annars hade jag nog slängt ut hela min garderob på golvet.

Ska iväg på kalas nu, känner inte alls för det. Ser ut som f*n och jag orkar inte bry mig. Även om jag har sovit en massa dom senaste dagarna ser jag ut som jag vart uppe i en vecka. Aja, lite smink så kanske det blir lite bättre. Tänk vad lite smink kan rädd en ibland.

Nu ska jag fixa håret som jag också blir tokig på. Orkar inte ha det hängande så får nog bli en fläta eller nått. Bild på håret kanske kommer någon dag.

// Mickan

Kommentarer
Postat av: Linette

Gumman, imon kommer lönen och då skall du och jag HANDLA!!!! puss Linette

2008-08-24 @ 08:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0