Torsdag

Vad håller jag på med? Det var inte meningen att det skulle bli så här och nu sitter jag här, ingen aning hur jag ska göra. Min hjärna säger en sak och mitt hjärta ett annat. Man ska la egentligen följa hjärtat men jag vet hur det kommer bli. Kanske är bättre om jag bara fortsätter så som det är nu. Varken det ena eller det andra. Det kanske blir bäst så här, eller?

Ena stunden är jag så nära på att bara säga det men sen ångrar mig, vad händer om det kommer ut? Jag tror jag bara får följa med och se vad som händer. Det är ingen idé att börja tänka ännu mer än vad jag redan gör vet ju att jag bara blir mer tokig.

men jag vill vill vill vill !!!!

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0