Torsdagskväll- krogen

Efter att ha åkt runt typ hela stan och hämtat massa saker drog jag och Em hem till hennes syster. Sen gick vi alla fyra (jag, em, e å Math) fina som vi var ner till stan. Fick många blickar på oss kan jag lova, haha. Drog till Tonic. Brukar inte gilla att va där men eftersom det är gratis fick det bli dit. Satt och drack och tjötade med massa folk.

Efter en liten stund tittade K in och då satt jag vid syskonen och pratade nästan hela kvällen. Även min kära mor tittade in på Tonic. Hon var nog äldst där och efter hon hade druckit upp sin p2 (väldigt god drink) gick vi hem. Blev inte så sent och inte allt för mycket dricka för mig. Var länge sen jag festade och det har vart så varmt det senaste så några öl räckte för mig tills jag kände mig go och gla. 

Väl hemma gick jag direkt till sängen och somnade med en gång. Vaknade nyss och nu sitter jag här med ett JÄTTE glas vatten. Måste få bort huvudvärken innan jag ska jobba!

Här är en bild på mig och mamma när vi är på väg hem.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0