Vad gjorde jag igår egentligen? :S

Igår jobbade jag 11 timmar. Var ganska jobbigt men det gick. Såg fram emot kvällen hela dan. Efter jobbet drog jag hem till Ems brorsa så satt vi där några och drack lite. Sen bar det iväg till stan.

Gick till tonic och vad gjorde vi där egentligen? Ska jag vara ärlig, jag kommer typ inte ihåg något :S Men jag tror att jag hade väldigt kul för kom hem halv 6 i morse. Så efter ungefär 4 timmars sömn nu så känner jag mig.. hm.. rätt bakis... och vad har hänt med min nacke?? Den värker

Ska iväg och jobba nu 8 timmar känns så där roligt kan jag säga. Ikväll kommer lite bilder från igår (som jag faktiskt lyckades ta rätt många) :)

// Mickan

Kommentarer
Postat av: Wille

Bröllopet gick enligt planen. Tack för telegramet

2008-08-09 @ 10:19:33
URL: http://bt.wilens.se/#

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0