Börjar bli tokig...

Ja, jag trodde det i natt iaf. John Blund vägrade komma till mig. Låg från 12 tills 4 utan att kunna sova. Och precis när jag nästan somnar tror ni inte mobilen ringer då?! Svarade dock inte men ändå. Var nära på att ge upp och gå ut och gå en väldigt tidig morgonpromenad. Men efter att ha gått upp och druckit ett glas med mjölk (fick höra att det hjälpte) somnade jag tillslut. Tror dock inte att det var pga mjölken utan för att jag var trött.


Vaknade för ett tag sen av sms, att det alltid är den där j**** telefonen man vaknar av! Kanske ska börja med att stänga av den på natten?

Nu ska jag gå upp för magen skriker på mat. Idag ska jag nog träffa Math (igen) och även kanske Em.

God morgon :)

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0