Fest lördag

I lördags kom Math hem till mig så åt vi trerätters sen bar det iväg till en förfest på Trandared. Vi hade ingen aning vilket folk det var men det visade sig att vara några från förra helgen och i torsdags. 7 killar och jag och Math, man kan inte klaga :P Dom bjöd på drinkar och sedan fick jag ett samtal om att vi var tvugna att komma på en annan förfest. Dom hämtade oss och sedan åkte vi till Sjöbo. Även här hade vi ingen aning om vilka det var och vi kände inte heller någon när vi kom dit. Grymt mycket folk var det och trevligt att träffa massa nytt folk. När klockan närmade sig 11 kände jag och Math att vi var tvugna att dra ner till stan, alla andra stannade på festen medan vi tog bussen ner. Träffade 2 snälla tjejer på bussen som ville att vi skulle gå till Harrys. Men efter att ha tagit en öl på Tonic och sedan gått in på Swing så glömde vi totalt bort det.

På swing skakade vi loss som vanligt tills vi blev helt svettiga :) När krogen stängde gick vi till Donken och åt mat sedan gick jag hem, var inte på humör för efterfest så gick hem och la mig framför datan i en timme istället.

Bilder från kvällen kommer när jag tagit bort allt mitt virus från datan någon gång. Kvällen var riktigt kul, roligast på länge!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0