Helgen

I fredags kom Em hem till mig. Vi hade både saker att skratta åt och saker att vara arga över men tyckte vi lyckades bra med båda faktiskt och nu i efterhand är det bara att skratta åt båda sakerna. Så det kan bli ibland :P hehe. Eftersom jag hade sån beslutsångest viste ja inte om ja ville följa med Em till Partille eller inte men efter att hon kom hit och Martina med va på så kunde jag inte säga nej.

Efter mycket åkande överallt kom vi tillslut till Partille. En väldigt trevlig (och pratig) kväll med Em, Martina, Micke och Jesper somnade man tillslut. Dock väldigt sent och en orolig sömn. Vaknade på lördagen och kände mig inte sugen på något. Ville hem till min säng och bara ligga i den hela kvällen. Men som vanligt kände jag ändå ett litet sug efter krogen. Skickade ett sms till Math (som alltid är på) och frågade om hon ville följa med. Svaret blev: Klart, blir de det vanliga stället eller? :P

Hon kom hem till mig vid 8 tiden och vi drack några cider innan det bar ner till stan. Fick sms från några kompisar att det var Trägårn som gällde ikväll så vi gick dit och eftersom det är halva priset innan 11 så får man ju passa på att dricka under det timmen innan. Det blev mer folk och vi drog ner till Tonic som vanligt, var där en stund gick till trägårn igen och så höll det på hela kvällen. Var överallt.

Fick ett sms av mamma och frågade vart jag var svaret blev: Trogen. Hm ja man kan ju undra vad jag tänkte på egentligen (och hur mycket jag hade druckit). Gick hem lite efter 2 lite flummig. La mig bara i sängen med smink och allt vaknade vid 8 fortfarande lite flummig gick upp och tvättade bort sminket och hämta ett stort glasvatten.

Idag vaknade jag klockan halv 2. Skönt och är faktiskt inte så bakis idag, skönt de!

Igår hade jag och my dear (Math) som vanligt några mission. Berättar mer om det senare och kan även lägga in några snygga bilder från kvällen :)

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0