Julafton

På julaftons morgon vakna jag vid 10 tiden (var tvungen att sätta klockan :P). Gick upp och åt en skinksmörgås till frukost och fick lite julklappar bla en jätte snygg vinterjacka, Christina aguileras parfym Inspire och lite underkläder.


Efter frukosten var det direkt in i duschen sen hämtade pappa och Cathrin mig vid halv 1 tiden för att åka till farmor och farfar. Där åt vi julbord vi 1 tiden och sedan massa julgodis efter de. Sen gick vi ner till källaren och kollade på kalle anka framför öppen spis. Jätte mysigt, deras tv var dock inte så bra mest still bild så slutade med att jag och några till gick upp och kollade på tvn uppe de sista 10 minuterarna.


Efter Kalle är det alltid julklapps utdelning nere i källaren. Räknade alla kassar med julklappar och det var 6 st!! Jag fick bland annat pengar, presentkort, bestick och en stekpanna (alltid bra att ha sen när man flyttar hemifrån).

Som alltid hemma hos farmor och farfar äter man hela tiden så efter julklapparna blev det lutfisk för dom som ville och eftersom jag inte äter fick de bli julbord en gång till. Direkt efter de blev de kaffe och kakor. Så ni förstår att alla var ganska mätta när man åkte därifrån vid 8 tiden.


Åkte hem till Cathrins syster för att säga hej sen åkte vi hem till oss och delade ut våra julklappar. Fick ett presentkort på ansiktsbehandling i 60 min (!!), presentkort på Gina, de nya Need For Speed, lite smink och bra schampo å balsam.


La mig i sängen redan vid 11 hade inte känt mig så bra under hela dan. Kunde dock inte somna så somnade la vid 2 tiden.

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0