Juldan

På Juldan vaknade jag upp med världens migrän och förkylning. Gick upp och åt sen gick jag och la mig igen. Var så jobbig migrän att jag bara ville va i ett tyst och mörkt rum. Somnade om i någon timme sen åkte vi hem till Cathrins mamma och pappa. Åt stek, potatis och sås. Fick även lite till julklappar :P


Kände mig lite febrig när jag var där men tog en värktablett så det blev lite bättre. När jag kom hem var det julklapps utdelning här. Fick en ögonskugga, mascara, ett jätte gulligt paraply och presentkort på Gina. Sen var de bara att fixa sig för kvällen. Säg när har en förkylning och feber stoppat mig för att gå ut på krogen? :P


Gick ner till Kent och började förfesta sen kom även Math och gjorde oss sällskap. Gick ner vid 10 tiden och in på Swing. Var jätte mycket folk och dansade för de mesta hela kvällen tyckte ja. Hitta en trevlig danskompis som jag även dansade med i lördags ;) Mys.


När krogen stängde kände jag att febern var på väg så gick hem och somnade vid 4 tiden i morse.

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0