Julstress

Var som sagt i knalleland innan. Gud vad folk stressar, springer, knuffas och är allmänt irriterade.. Om man inte klarar av att fixa alla julklapparna när det är så mycket folk varför inte fixa dom lite innan? Jag viste precis vad jag ville ha så efter en halv timme var jag klar, skönt de.

I morgon blir det nog ännu mer stress med tanke på att många för lön. Tror jag håller mig inne i morgon eller så går jag ner till stan och tittar på alla som stressar runt. Vi får se!

Ikväll blir det kanske en kvällspromenad med my dear, mys.
// Mickan

Kommentarer
Postat av: Wille

Tänkte bara titta in och säga god jul



Mvh Wille

2008-12-23 @ 08:50:00
URL: http://blogg.wilens.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0