Lördagen

Gick som sagt hem till Kent igår. Kollade först på en jätte rolig film (satt och skratta nästan hela tiden) och sedan drack vi några drinkar. När filmen var slut kom Math förbi och vi kom fram till att vi skulle kolla läget på stan så efter några drinkar gick vi ner till stan. Gick först till Tonic och sedan in på Swing. Jag och Math skakade loss som vanligt tills svetten rann från oss :P

När krogen stängde åt vi sen gick vi hem till mig. Efter en halvtimme fick jag sms om att det var efterfest så det var bara att ta på sig igen och gå ut. Åkte en sväng i Borås sen åkte vi till U-hamn. Satt i en lägenhet en stund sen åkte vi till backen som dom sprutade med snö. Skulle ha snöbollskrig men var is så gick inte så bra. Var hemma igen vid halv 7. Både jag och Math somnade med en gång.

Idag vaknade vi vid 2 tiden och gick ner till Donken för att äta och nu ligger jag i sängen helt slut. Ska kanske ta och vila lite nu? :)

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0