Swing

Igår var jag och my dear på Swing. Skulle gå ut och ta EN öl var det tänkt. Kom dit helt nyktra båda två och det var jätte mycket folk. Både jag och Math kände hur paniken började komma. Fort köpa en öl och sedan ut och ta luft. Efter att ha fått i oss två öl ganska fort sa vi att vi kanske skulle ta och lugna ner oss, tanken var ju bara att vi skulle ut och ta en.

Går bort till garderoben så träffar vi några som vi var ute med förra veckan, vi blev bjudna på en shot (vem tackar nej till de?) och så fortsätte det, typ iaf! :P

Jag och Math körde pingvindansen och andra snygga danssteg. Dansade i max 15 min sedan var vi tvugna att ta luft ute. Tror att både jag och Math håller på att bli lite sjuka. När krogen stängde var Donken till min besvikelse stängt. Math var sugen på korv så tänkte att vi går till han som burkar stå vid busstorget, men han var inte där...

Båda två kände hur hoppet bara rann ut oss, sen kom jag på, 49:an!!!! Vi blev såå glada och sprang upp dit, math fick sin korv (med vit sås) och jag fick mitt godis :P haha

Blev bjudna på två efterfester men eftersom Math skulle gå upp vid 7 idag och klockan närmade sig 3 när vi var hemma så var inte de något att tänka på. Direkt i säng hemma hos mig och somnade på 2 sek. Blev rätt chockad när klockan ringde bara 3 timmar senare. Tyckte synd om Math som var tungen att gå upp, själv låg man och sov tills 12 idag. Skönt!
 
Ikväll blir det lungt, bara vara hemma!!!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0