Äntligen

Idag träffade jag äntligen E, har vart borta från varandra allt för länge! Var skönt att få prata av sig lite även om jag ändå har pratat ut me två stycken redan, men de kan aldrig bli för mkt!
Först gick jag till hennes systers lägenhet, E hade köpt med sig kykling och potatissallad (mums). Efter de drog vi till knalleland å gick till Eko. Kunde inte stå emot så jag köpte lite choklad, sån choklad som jag jämt åt när jag var liten.

När vi kom till lägenheten igen började vi små äta på allt möjligt, kladdkaka som jag å E snodde från frysen medan de andra var nere i källaren (hihi), godis å massa annat. Efter en stund bestämde jag mig för att ställa mig vid spisen å laga riktigt mat istället eller riktigt, snabbmakaroner och köttbullar :P

Es syster frågade Flingan (deras katt) om det fanns spöken i lägenheten så kollade katten på ett ställe så sa hon till henne att kolla på ett annat spöke så kollade hon åt ett annat hål. Vi blev lite skraja där faktiskt, fast troligtvis var de ju inget. Men man vet ju aldrig.

Aja, efter en stund kom två Göteborgare dit (kommer bara ihåg va ena heter, jag å namn går inte ihop). Dom började iaf dricka och blev bara roligare och roligare. Slutade typ med att både jag, E och Es syster skrattade åt dom.

En kul kväll helt enkelt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0