:)

Har precis ätit. Är riktigt stolt över mig själv faktiskt, inte för att de är så svårt att koka potatis å steka kyckling. Men jag gjorde faktiskt såsen själv, å god blev den :D





Idag har jag å L vart i stan, fast först var vi hemma hos henne. Köpte ett par as snygga jeans från L, fattar inte att du kan sälja dom, men jag är glad iaf :P Istan köpte jag även ett linne å en ny navel piercing, fast jag inte har pengar till det egentligen. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att sluta köpa massa skit (fast hittar ju vettiga saker ibland).
Nu ska jag snart gå å fixa mig för kvällen, ska ner till stan å kolla fotboll :)
Bara att hålla tummarna att Sverige vinner, kan iaf bli oavgjort!

Här är en bild på navelpiercingen (dålig bild)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0