Fredag

Igår va jag på Ikea, fan va sugen man blir att flytta hemifrån nu. Sen på kvällen drog jag hem till Olla som skulle ha fest. Jag, Andreas å Emil satt å rökte lite vattenpipa tills folket kom (Wikk, Zandra, Evelina å Tess). 
Eftersom jag bara hade med mig 2 cider å en öl fick Olla fixa en drink till mig, jävligt god blev den. Förstår inte riktigt hur han får till alla drinkarna så bra..
Efter ett tag ringde min lilla älskling (Nathalie), hon och Mathilda tittade förbi, vilket var kul har ju inte träffat dom på ett tag. 
Ungefär vid 1 tiden ville jag dra hem eftersom de hände lite saker å självklart kändes de som de va mitt fel (som vanligt). Efter många om å men drog iaf jag, Andreas å Mathilda hem till mig. Mamma å Jörgen hade gäster å där var festen i full rulle.  Så fort vi kom innanför dörren blev vi bjudna på lite allt möjligt och det slutade med att jag inte riktigt kommer ihåg allting idag.
Vet iaf att jag satt å prata me folk om saker jag inte skulle ha gjort så känns inte riktigt bra idag. Hade helst velat åka här ifrån ett tag men men..
Vi gick å la oss ungefär vid halv 6 tiden så va ganska trött idag. Gick ändå upp vid halv 1 efter att ha legat vaken i nån timme. Så idag blir de nog tidigt i säng

Snart spelar Sverige match mot spanien (tror de va spanien dom skulle möta) så kvällen ska jag spendera med min kära far å hans sambo. Äta god mat å bara ha de trevligt.. Ska kanske stänga av mobilen ?! Hade vart ganska skönt faktiskt.

Ha en trevlig kväll, hoppas Sverige vinner!




Kanske blev lite för mkt dricka mamma??

Kommentarer
Postat av: linette

vad lika :P

2008-06-16 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0