Fredag :)

Idag vaknade jag först av att någon klippte gräset sen ringde pappa å frågade om vi skulle äta lunch på stan. Då var det bara att gå upp å slänga sig i duschen. Gick ner till hans jobb å sen vidare till Tant Grön där jag åt min frukost. Efter de gick vi å köpte biljetter till Kent å Håkan Hellström den 23 juli. Ska bli jätte kul att se dom, har aldrig sett Kent live men har sett Håkan tre gånger tror jag men det gör inget!

Jag gick även en sväng till Knalleland å mötte E å M där, planerade hur dagen skulle se ut. Nu ska jag hoppa in i duschen igen å sen fixa mig för kvällen.

Ikväll är det fest hos J, ska bli riktigt kul faktiskt :D


Kommentarer
Postat av: Hanna G

vad avensjuk jag blir att du ska gå på håkan och kent det vill jag med....

2008-06-27 @ 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0