Fullt upp

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Började dagen med att åka till knalleland med L å gick där en stund. Sen hämtade M å J mig så åkte vi hem till mormor å morfar. Mormor hade fyllt år så firade henne lite :D

Efter det åkte vi å handlade. M å J ska ju åka iväg i morrn (lr dom kanske åker redan ikväll) så var ju tvungen att köpa lite mat så att jag har här hemma. Efter vi kommit hem bytte jag kläder fort å drog hem till L.

Hon färgade håret på mig, blev lila svart. Ganska nöjd faktiskt, blev väldigt annorlund men roligt.

Vi grillade å sen drog vi ner till staden å träffade S. Köpte med oss massa godis å hyrde två filmer å kollade på. Släckte lampan vid 3 men kunde inte sova ändå, så låg där ett tag.

Kvart i 9 ringer dom in L å frågar om hon kan jobba. Självklart säger hon inte nej utan sticker till jobbet vid tjugo över 9. Jag ligger kvar i sängen å somnar om. Slutar med att jag går upp ungefär vid 11 å äter frukost med andra L.



Så blev håret, lite svårt att se bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0