Hundutställning

Eftersom L var tvungen att jobba var mamma tvungen att åka med mig på hundutställning på Ryda. Är ganska stor, va där förra året med, båda dagarna.

När vi kom dit kollade vi lite på agility, verkar jätte kul. Funderar på att träna Foxi så att jag kan vara med nästa år. Foxi var med på en valputställning, hon kom två å fick även ett annat pris. Så duktig är hon!

Mammas kompis H burkar alltid vara med på hundutställningarna men när vi inte hittade henne så var mamma tvungen att ringa henne. Det visade sig att en av dom hundarna hon skulle ställa ut hade rymt igår kväll så dom hade letat hela natten efter den. När vi ringde hade dom inte hittat henne än å H som skulle ställa ut hela 5 hundar. Så tråkigt jag hoppas verkligen hunden kommer fram, får ringa henne ikväll å kolla om den har kommit hem igen.

Såg en dvärgspets (en sån hund jag ska ha) så sa de till mamma, självklart ska hon gå fram å prata med ägaren. Så söt var den, 4 månder.

Jag vill ha hund å de är nu!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0