Krogen idag igen!

Blev ingen fest hos J idag, men tar allt från början istället.

Vid 3 tiden åkte jag hem till E å J, öppnade en öl de första jag gjorde när jag kom dit (det ska la börjas i tid). Sen satt vi där, skrattade å drack (hihi) det slutade med att J å E gick å la sig i sängen å sov, dem däcka helt enkelt. Jag å E hade köpt en MASSA godis som vi åt, fick ganska ont i magen sen faktiskt.

Vid 9 tiden drog vi ner till stan å träffade M å J (min barndomskompis, alltid lika kul att träffa han). Satte hos i parken eftersom vissa hade dricka som dom ville dricka upp innan vi skulle till krogen. Sen drog iaf alla till Swing, va la där vid kvart i 10 lr nått. Eftersom ingen av oss hade pengar gick vi dit så tidigt för att slippa betala inträde. Sen satt vi där, jag köpte endast en dricka sen blev jag bjuden på 3 öl (ibland är det bra att vara tjej :P). Var ganska tråkigt men sen kom ett gäng killar ner å det blev det LITE roligare. Det var sjukt lite folk ute idag. Dom flesta var ute igår tror jag.

Eftersom jag inte fick gå själv hem för min mamma å för att jag inte hade taxipengar på mig så var dom snälla å hämtade mig vid kvart över 12. ja, jag vet att jag var tråkig, men det hände ju inget.

Så idag var det andra dagen jag var ute i rad, inte för att jag har druckit så mycket någon av dagarna med ändå. Gjort åt kanske med max 100 kr så tycker det var ganska bra av mig ändå :P

Nu ska jag snart sova, ligger redan i sängen men ska försöka få tag i L men personen verkar ju ha somnat lr nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0