Midsommar, allt annat än lugn!

Jag som sa att midsommar skulle bli lugn :S 

Dagen började med att jag skulle träffa L i stan men när hon missade bussen var jag snäll å mötte henne utanför Maxi. Vi skulle köpa sås, köttbullar å jordgubbar. Men självklart hade "jordgubbsståndet" stängt så vi var ändå tvugna att GÅ in till stan. (efter ett tag kom jag också på att jag hade glömt köpa köttbullar). Vi gick iaf in till stan å självklart började det att regna å inte lite heller. Det var bara att fortsätta att gå å skita i att skorna var genomblöta och att jeansshortsen som i vanliga fall är ljusa var mörka. Tillslut kom vi iaf fram och köpte våra jordgubbar å grädda för 98kr(!!!). Va gör man inte för lite jordgubbar!

Sen gick vi hem till L å tog av oss de blöta kläderna och började fixa oss för kvällen. Vi började dricka våra öl å åt våran mat. När vi hade ätit klart ringde H och fråga om vi ville komma på fest ( Vem tackar inte nej till fest??). Jag, L å L drog upp till Brämhult och där var det full rulle. Dock var det bara en tjej plus jag å L å resten killar men det var kul ändå.

Vi dansade, drack å tjötade. L åkte hem tidigt för hon skulle jobba men jag var kvar en stund till. Och som på alla fester jag är på var det någon som var otrogen så var tvungen att försöka prata me henne men de gick inte så bra, hon var helt förstörd! En annan sak som alltid händer mig å säkert alla andra är att man jämt ska skämma ut sig. Träffade en som jag kände igen lite å började prata me han. Men sen försvann han men efter ett tag kom han igen, trodde jag. Jag började prata om de vi pratade om innan men det visade sig vara hans bror. Men dom såg exakt likadana ut så jag blev ganska förvirrad där faktiskt.

Vid ungefär halv 1 tiden drog jag å L hem, lr först skulle vi till en efterfest med min mor men dom skulle gå hem så det blev efterfest här. Fast var inte till så mkt efterfest, drack bara varsin drink sen kröp vi ner i sängen å somna med en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0