Mini semester

Jag å E drog ju ner till Varberg på våran lilla mini semester. När vi kom ner la vi oss framför tv å skulle kolla om de var något bra, men självklart så funkade inte den. På nått konstigt sätt är det alltid nått som inte funkar när jag är nere. Det slutade med att vi sätte på en dålig film, fast den var faktiskt rätt bra ändå.

I måndags var det mullet väder å de blåste som f*n. Vi drog in till stan för att kolla kläder. Jag hittade ett fint linne å ett par as snygga skor. E köpte likadana fast i annan färg :D
Eftersom vi hittade tårtbottnar i villavagnen tänkte vi baka tårta. Köpte med oss 2 lådor med jordgubbar och bakade nog världens godaste tårta (vi åt typ tårta hela tiden). Eftersom det blåste så mycket gick vi ner till stranden och kollade på alla som surfade och även dom som hade en fällskärm med bräda under (vet inte va de heter). Jag kom fram till att någon gång i mitt liv måste jag testa det. Det ser ju ut att vara jätte roligt, å fort går de.

På kvällen kollade vi film som vanligt sen gick vi och la oss. Kunde tyvärr inte somna för att de blåste så. Hela vagnen skakade. Vi låg bara å väntade på att det skulle komma en tromb sen slog tanken mig att de kanske skulle komma en tsunamivåg, så både jag och E låg ganska rädd i villvagnen och bara ville somna.

I tisdags vet jag inte faktiskt va vi gjorde, hela dan bara försvann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0