Poolhouse

Igår va jag och Linus nere på Poolhouse och kollade på matchen(tur att man har Jörgen som kan fixa allt).
Kvällen var väldigt lyckad, vi stog i baren och pratade för det mesta. Ibland slängde vi ett öga på tvn och kollade lite men eftersom jag inte är speciellt intresserad av fotboll var inte matchen det viktigaste under kvällen.
Jävlar vilket liv det blev när Sverige gjorde mål!
Efter matchen åkte jag hem till Andreas å trots att jag bara hade druckit 4 öl var jag ganska go å gla. Efter att ha besökt toan 3 gånger (ni får gissa själva va jag gjorde där) somnade jag gott i sängen, vaknade dock när Andreas hade kollat klart på filmen å sen somnade vi inte förrans vid 5 typ...

Men kvällen var lyckad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0