Regn

Idag är det torsdag och här i Borås regnar det som vanligt. Att det aldrig kan vara fint väder? Ikväll är det första torsdagskvällen och då måste man ju bara gå ner. Inte för att jag är så intresserad av Lasse Berghagen trots att jag badat med han men måste ner och kolla på  Defiant Age (As band). Dom spelar sin näst sista spelning och det vill jag inte missa. Hoppas A har tid att prata med mig lite, kanske ska ta en fika med hon å L i morrn om alla kan.

Annars idag vet jag inte vad som händer, kanske ska städa i mina lådor, det är fullt. Får inte ens i ett litet papper så jag tror det behövs. 

Idag vakna jag med världens förkylning, jag hoppas det går över. Orkar inte vara sjukt nu, jag som aldrig är sjuk. Snart börjar jag jobba med, ska faktiskt bli kul å kommer ju få massa pengar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0