"Sopa, idiot, bonjävel, bär ut henne!!!!"

Jag å L va nere på Viskan. Sverige förlorade och var inte riktig stämming där nere. Men vi drack våra öl och det var det som räknades (hehe).
Tycker det är så kul att se folk som blir helt förstörda när Sverige förlorar, vist idag var dom så dåliga så att man behöver skämmas. Men inte sitter jag och ber för de! Jag å L satt iaf och skrattade åt några som verkligen gick in för de, kunde tyvärr inte med att ta ett kort på dom annars hade jag gjort de.
Nu blir det ingen mer fotboll för Sverige, inte i år iaf, lr? Tjejen med koll ;)

Nu ska ja snart gå å lägga mig och kolla film, måste prata klart me folket först. Sov så gott






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0