Tarotkort

Nu har jag kommit hem igen.
Det var riktigt läskigt det med tarotkort. De mesta stämmde rktigt bra, helt sjukt. Har bara träffat personen som gjorde de på mig några få gånger å hon sa så mycket som stämmde. Helt sjukt, allt var så känslosamt. Jag tänker inte säga vad hon sa men det var vissa saker som jag måste "ta reda" på. Så nu ska jag snart lägga mig i sängen.

Nu har dom åkt, så är helt själv hemma. Dom kommer nog hem på onsdag men sen åker dom igen på fredag. Skönt att vara lite själv, fast lite läskigt med!

I morgon har jag inte planerat något än, ska kanske bara vara hemma hela dagen! Vi får se, kommer säkert dyka upp något.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Helena

Spännande med Tarotkort.Hoppas du fick höra nåt bra:)

2008-07-01 @ 09:19:08
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0