The Mist

Såg en sjukt bra film igår, The mist.

"En vanlig höststorm trodde de flesta, men i spåren av stormen kom en dimma, en dimma så tjock att man inte ser fötterna nedanför sig. David Drayton med sin 5-årige son Billy blir instängda när dimman anländer i ett snabbköp tillsammans med de andra panikslagna byborna. Varför kommer ingen hjälp? Varför kommer ingen som går ut tillbaka? Det visar sig att i den tjocka dimman finns varelser som ingen sett innan. Vad ska man göra om man är inlåst i ett snabbköp med skumma människor och kan inte gå ut?

Jag tycker filmen var den bästa jag sett på länge (Läste faktiskt bara tidningen en gång annars tittade jag hela tiden). Filmen slutade dock inte som man hade trott men de var ändå ett bra slut men inte lyckligt som jag hade hoppats på.

Så om ni vill se en bra film, titta på The Mist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0