Tired

Jag är sjukt trött. Ligger just nu i sängen efter en varm å skön dusch. Funderar på att kolla film eller att läsa bok, får se va de blir.

Idag va vi å fiskade. Jag måste faktiskt erkänna att det var rätt kul de första tjugo kasten men sen blev de ganska långtråkigt. Fick ingen fisk så de gjorde inte saken bättre. Men fick faktiskt 100kr av mamma för att jag följde med å ja inte fick någon fisk. Först skulle jag fått 500 men blev bara 100 :P

Kommer antaligen somna inom en timme lr nått, så god natt.


Kommentarer
Postat av: Mum

Just det....det är kul att fiska. Man måste ge det en chans bara. Idag (söndag) fick vi ju två st. Men det var mysigt att du ville följa med och vi fick ju oss ett gott skratt (indianen...hihi) Kram yr mum

2008-06-22 @ 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0