Torsdag

Idag jobbade jag från 7- 10:45.  Inte så länge men va ganska trött ändå med tanke på att jag började så tidigt..
Efter jobbet drog jag hem å satte mig framför datan hela dan å typ halv sov, sen när Linette hade kommit hem träffade jag henne :D
Först skulle vi dra hem till mig å kolla film men jag blev så sugen på vattenpipa så vi frågade några vänner om dom ville följa med ut till Almenäs å röka. Självklart va dom på så vi drog ut.
Det första jag sa när vi kom dit var: Men de va ju inte så mkt knott här. Skulle nog aldrig sagt de för så fort vi satte oss
kom miljontals med knott! Medan jag satt och fixade vattenpipan sprang alla runt för dom tyckte knotten va så jobbiga.
Vi stog ut i ungefär 5 min sen sätte vi oss i bilen å försökte komma på någon annanstans där de inte va så mkt knott.
De slutade med att vi åkte till Willys parkeringen å satte oss där (Borde nog sett ganska roligt ut men va fan, man va ju sugen på att röka vattenpipa å kunde inte göra de någon annanstans.)

Även denna kvällen slutade bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0