Torsdagskväll

Idag har jag vart me E hela dagen, vart å bytt hennes piercing å kollat på jesse james. Sjukt lång å dålig film, kollade inte ens klart på den.
Vi drog ner till staden å mötte L gick runt å kollade på folk för det mesta, sen kom M ner till stan med :D  Jag fick ett samtal som jag helst inte hade velat få, usch säger jag bara mår dåligt när jag bara tänker på de... Förhoppningsvis kommer allt ordna sig i morrn, lr jag hoppas de tror faktiskt inte de kommer göra de :S

Kl 22:15 spelade Defiant Age i stadsparken stog å kollade på dom lite. Sjukt bra är dom, blir gråt färdig när jag hör dom :'(   tyvärr var detta deras sista spelning men ska köpa skivan som dom ska släppa, kanske t-shirten me ?!

När dom hade spelat klart träffade vi J å D, hahah dom killarna är roliga dom :P Drog till Tonic å drack en pina colada, blev även bjuden på en öl, sen gick jag, E å J till bilen. Fick mig ett gott skratt både jag å E tror jag! XD

I morrn är det fest hos J sen ska jag förmodligen sova hos L :D

Nu ska jag lyssna på musik. Den här låten är sjukt bra  -- > http://www.youtube.com/watch?v=BxAVQjA11bU

God natt !!


Kommentarer
Postat av: Den stora L

Du får sova hos mig på lördag ist.. GRRRR

2008-06-27 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0