Bloggar

I helgen var det halloween :) I lördags var det förfest uppe hos Elin och Jani (som vanligt). Var det vanliga gänget, alltid lika kul. Alla skulle klä ut sig fast som vanligt så är det alltid någon som inte gör det. Men kul var det iaf. När klockan började närma sig 11 började vi prata om att gå ner till stan. Man var sugen men ändå inte. Men när klockan blev halv 12 tog jag och Kent en taxi ner till stan och gick till Swing för en gång skull. Har inte vart där på jätte länge.. Lite pinsamt när man försöker hitta garderoben och inte hittar den :S Aja nu vet jag vart den finns iaf. Var ju även tvungen att titta förbi Tonic. Har ju vart där varje helg nu sen i sommras så man börjar lära känna ett gäng där :)


Kvällen slutade med att jag gick hem och la mig i min varma sköna säng för en gång skull!


Idag har jag inte gjort mycket kan jag lova. Men skönt har det vart. Har hittat massa nya roliga bloggar att följa så nu följer jag nog hm.. vad kan det vara.. 20-25 nått sånt. :S  Liv eller va säger ni? :P

// Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0