Dröm

Har precis vaknat upp ur världens bästa dröm. Drömde att jag var på konsert med Kottonmouth kings. Ett litet barn sprang bakom scenen och självklart var jag tvungen att hämta de. Barnet vägrade följa med ut igen så där stod vi, bakom scenen. Kottonmouth Kings skulle precis gå upp på scenen och sjunga då dom går precis förbi mig, där står jag och sjunger med i deras låtar överlycklig. Sista personen frågar om jag inte vill följa med ut på scenen, vem tackar nej till en sån sak?!


Står på en scen och sjunger med Kottonmouth Kings, kan ni fatta? Efter att konserten var slut sprang självklart det lilla barnet iväg igen och jag följer efter. Kommer bakom scenen där dom har sitt rum, det värsta var att dom var så trötta. Fick aldrig träffa D-loc och Johnny Richter. Det var det som var hela grejen, gick alltid förbi dom och det är dom jag VERKLIGEN vill träffa! Men allt kan inte vara bra i drömmar tycker drömmen var jätte bra ändå. När jag vaknade ville jag bara somna om så att jag kunde drömma mer om det.


Kan inte hjälpa det men är total såld på Kottonmouth Kings, länge sen jag hörde en så bra grupp som har sååå många bra låtar.

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0