Första snön över Borås

Igår kom den första snön över Borås, måste erkänna att det är riktigt mysit med snö ute. Det blir så mycket ljusare med lite vitt på marken.

Igår fyllde Math 18 så jag, Math, Johanna och Carro gick ner till stan och åt god mat. Sen vandrade jag och Math vidare till Tonic (ovanligt va?). Tog en öl där sen bar det iväg till både Trägårn och Swing. Jupp igår var vi överallt och ingenstans! En riktigt lyckad kväll även om det snöade grymt mycket under en viss tid.

Idag vaknade jag vid 1 tiden med världens grymaste huvudvärk. Gick hem (sov inte hemma som vanligt) och la mig i sängen i en timme och halvsov. Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ätit lite. Ikväll ska jag och Math hitta på nått. Vi sa att vi skulle ta de lugnt men båda vet ju hur det kommer sluta ändå. Vi kommer gå ner på stan och "kolla" läget. :P

Ha en trevlig vinterkväll!



// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0