Städning och plugg

Idag slutade vi vid 1 tiden, så skönt. Gick hem i det regniga vädret utan paraply så var jätte blöt när jag kom hem. La mig i sängen och pluggade lite tills mamma kom hem med mormor och morfar. Mormor hade med sig bullar och pepparkakor så fick bli en fika. Pratade med mormor om min framtid och det visade sig att hon hade några böcker om det jag vill bli så i morgon skulle hon ta med sig dom till mig.

Efter att ha fikat och dom åkt började jag och mamma städa. Duktiga vi var, dammsög, dammade och torkade golven så nu är de kliniskt rent i hela lägenheten. Nu ska jag snart lägga mig i badet och skrubba hela kroppen.

Det är kolmörkt ute och klockan är bara 6, känns som klockan är typ 9 10 eller nått. Så tråkigt är de, känns som dan tar slut mycket fortare nu :( Man får tända upp lite i lägenheten så att det blir lite ljusare annars somnar man ju :P

I morgon är jag ledig ! :D:D
// Mickan

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

imorgon är jag också ledig skööönt!

2008-11-20 @ 03:34:30
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0