20 april

Om man sovit med någon två nätter i rad och sedan sover själv går de helt enkelt inte att sova. Man saknar den andras kroppsvärme extremt och vet inte alls hur man ska ligga. Men så fort någon ligger jämte en somnar man på max 20 minuter. När jag ligger själv i min säng kan jag ligga i timmar.

Igår gick de inte alls att somna. När klockan var halv 12 sätte jag på tvn och kollade på hästhoppning. Var många år sedan jag kollade på de så var fakiskt riktigt kul och gamla minnen kom fram.

När man var ungefär 12 år tror jag åkte jag och min gamla bästis Kajsa till ridhuset i Borås när det var tävligar där. Vet att vi hade speciella biljetter så vi fick gå till alla hästarna och fick även vissa autografer. Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden och uppleva den igen, ialla fall vissa saker!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0