2009.04.07

Har fortfarande inte fattat det, jag har fått körkort. Jag kan ta bilen när som helst och åka vart som helst. Helt sjukt !!!

Igår var jag ute och körde lite själv. Måste faktiskt erkänna att jag tycker det är lite läskigt men blir säkert bättre med tiden. Annars igår gjorde jag inte mycket. Låg med migrän på kvällen och somnade vid halv 11 tiden. Skönt att somna så tidigt även om det är lov.

Drömde massa konstiga drömmar i natt som vanligt. Undra varför man drömmer om vissa saker egentligen? Tyda drömmar, ja tack!!

Idag är det ingen sol som jag hade hoppats på utan mulet. Jag har varit duktig och städat bland mina papper och i mina lådor. Guud vad mycket man sparar på egentligen!

Ska snart gå ut och gå sedan ikväll kommer mitt blåbär.

I morgon fyller jag år !!!!!!
// Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0