Allergisk

I morse när jag lyssnade på The Voice pratade dom om allergi. Många känner ju av pollen nu, vilket jag med faktiskt gör. Brukar inte känna av så mycket men lite känner man av allt. Men har ni tänkt på att man är allergisk mot allt bra här i världen? Som vår, mjölk och liknande. Hade det inte vart bättre om man var allergisk mot naturkatastrofer eller krig ?

En annan sak dom tog upp var allergi mot sin partner. Tänk om man inte tålde vissa människor och har sån otur att man just träffar den killen/tjejen som man inte tål. Hade vart lite kul om läkaren sa till dig: Nä tyvärr du tål inte henne/honom så ni kan tyvärr inte leva ihop.

Haha fast i vissa fall kanske man inte behöver vara allergisk mot personen för att inte kunna leva ihop.

// Mickan

Kommentarer
Postat av: Johanna (:

Jag bara måste påpeka att jag enligt min läkare var allergisk mot mitt ex coffe.. Och det var jag faktikst, men man kan leva ihop, men mna mår inte alltid så bra :D

2009-04-16 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0