Man kan göra mycket med en sax

Igår kväll tog jag fram alla kläder som jag tröttnat på och tänkte göra om dom. Så idag efter att jag vart uppe hos Vesa och pratat tatuering började jag att klippa. Tre jeans fick bli till shorts. Två korta och ett par lite längre. Klippte även upp en hel rygg på ett linne (svårt att beskriva men bild kommer inom kort). Gjorde även om långärmade tröjor till linnen och har även sätt dit lite detaljer på vissa saker. Eftersom vi inte har någon symaskin hemma hos mamma tänkte jag åka upp till pappa i morgon efter skolan och sy allt.

En perfekt sak att göra om man inte har så mycket pengar och är sugen på lite nya saker. Och jag tycker även att detta är väldigt roligt så tror jag ska börja göra detta lite oftare. Kanske ska önska mig en symaskin till studenten?!

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0